قیمت پارچه برزنت پلی استر 
نوشته شده توسط : jahanberezent

پارچه برزنت

قیمت پارچه برزنت پلی استر 

 

قیمت پارچه برزنت پلی استر بر مبنای اندازه ، ضخامت و درصد استفاده از مواد نفتی در مجموعه ی جهان برزنت تعیین و مشخص می گردد. گروه تولیدی جهان برزنت به دلیل اینکه خود یک تولیدی به شمار می رود ، انواع پارچه های برزنتی خوب و با کیفیت خود را به مشتریان با قیمت عادلانه به نرخ تولیدی تعیین کرده است. 

شما می توانید انواع برزنت های خوب و درجه یک را در مجموعه ی جهان برزنت را با اندازه و ضخامت های مختلف تنها با پرداخت مبلغ جزئی تهیه و خریداری نمایید. 

پارچه برزنت پلی استر از یک لایه الیاف پلی استر تولید می شود، به همین علت در بازار این مدل از پارچه های برزنتی را با نام برزنت پلی استر می شناسند. پارچه برزنت پلی استر از مقاومت بالایی در برابر قطرات آب برخوردار می باشد و مانع از نفوذ آب به داخل پارچه می شود. 

در تولید پارچه برزنت پلی استر با قرار گرفتن، هاردنر (نوعی مواد شیمیایی) بر روی حرارت به اشکال مختلفی ذوب می شود، که با ترکیب مواد مختلف و البته با کیفیت، سبب تولید ماده ی پلیمری می شود.

پارچه برزنت پلی استر دارای خاصیت ضد چروک می باشد. مجموعه ی جهان برزنت انواع پارچه های برزنتی را با بالاترین کیفیت تولید می کند. این پارچه ها از مقاومت و استحکام بالایی در برابر عوامل خارجی برخوردار می باشند.

قیمت پارچه برزنت پلی استر در مجموعه ی جهان برزنت مناسب می باشد. جهت اطلاع از قیمت پارچه برزنت پلی استر با شماره های درج شده در سایت جهان برزنت تماس حاصل فرمایید.





:: برچسب‌ها: قیمت پارچه برزنت پلی استر، پارچه برزنت ، قیمت پارچه پلی استر ضد آب ,
:: بازدید از این مطلب : 322
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 آبان 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: